Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Introductie

Hoe een blog beter te beginnen dan met een korte introductie?

Ik ben Rarden Jansen, 22 jaar, woon in Oldenzaal (Nederland). Sinds kort weet ik zeker dat ik herenkleermaker wil worden.
Omdat ik gemerkt heb dat er maar weinig te vinden is over (heren) kleermakers in Nederland, heb ik besloten al mijn ervaringen maar eens online te gaan zetten.
Dit zal gaan over sociale activiteiten: bezoek aan allerlei technische dagen, tentoonstellingen, klantcontact. Practische zaken zoals: patroontekenen, (werk)materiaal, stoffen en fournituren.
Maar ook de zakelijke kant van het opzetten van een eigen bedrijf zal (waarschijnlijk) aan bod komen.

Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het lezen van mijn blog.
Houdoe,
Rarden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten